Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів

Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно підготувати такі документи: тристоронній договір про працевлаштування в 3-х примірниках (ДОДАТОК 1);
  • копію трудової книжки з відповідним записом, завірену в установленому порядку (за основним місцем роботи);
  • копію диплому;
  • довідка з місця роботи (про працевлаштування з повною назвою навчального загальноосвітнього закладу та посади);
  • ксерокопія паспорта (2 примірники) (1, 2, 11 стор.);
  • ксерокопія ідентифікаційного коду (2 примірники);
  • договір з банком (банківські реквізити) та розрахунковий рахунок на який згодом будуть перераховані кошти (Приватбанк);
заява випускника на отримання одноразової адресної грошової допомоги (ДОДАТОК 2)   Пакет документів подається в деканат Документи приймаються до 01 жовтня 2024 року!