Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно підготувати такі документи:
тристоронній договір про працевлаштування в 3-х примірниках (
ДОДАТОК 1);
- копію трудової книжки з відповідним записом, завірену в установленому порядку (за основним місцем роботи);
- копію диплому;
- довідка з місця роботи (про працевлаштування з повною назвою навчального загальноосвітнього закладу та посади);
- ксерокопія паспорта (2 примірники) (1, 2, 11 стор.);
- ксерокопія ідентифікаційного коду (2 примірники);
- договір з банком (банківські реквізити) та розрахунковий рахунок на який згодом будуть перераховані кошти (Приватбанк);
заява випускника на отримання одноразової адресної грошової допомоги (
ДОДАТОК 2)
Пакет документів подається в деканат
Документи приймаються
до 01 жовтня 2024 року!